JADŁOSPIS WIOSNA

Jadłospis wiosna

Zima w tym roku dała mi się we znaki, dlatego też tym bardziej cieszę się z wiosny. Dłuższe dni dają mi więcej energii i tym samym jeszcze dłużej przesiaduję w kuchni przygotowując coraz to nowe smakołyki. Wczoraj pierwszy raz w tym roku spróbowałam truskawek i już mam pomysły na desery i koktajle z ich udziałem. Ponadto botwinka i młoda kapusta jest u nas teraz non stop :) . Niech ten czas trwa jak najdłużej, żebyśmy mogli się najeść tych pyszności na zapas :) .

 

IMG_9018

 

Dzień 1 (poniedziałek)

Na czczo:

– 1 szklanka wody z cytryną.

W ciągu dnia:

Pieczeń z indyka z ogórkiem zielonym i awokado,

Karkówka pieczona w majeranku z sałatą, kiełkami, rzodkiewką, ogórkiem zielonym, szczypiorkiem, oliwą z oliwek i solą,

– Owoc (np. jabłko, banan, truskawki),

– Warzywa na parze (marchew, brokuł, kalafior, brukselka), polane masłem klarowanym lub smalcem,

– min 2 litry wody.

 

Dzień 2 (wtorek)

Na czczo:

– 1 szklanka wody z cytryną i imbirem.

W ciągu dnia:

Karkówka pieczona w majeranku z sałatą, kiełkami, rzodkiewką, ogórkiem zielonym, szczypiorkiem, oliwą z oliwek i solą,

– Kiełbasa lub kabanosy z sałatą, pomidorem i ogórkiem kiszonym z oliwą z oliwek i bazylią,

– Chipsy kokosowe,

Pieczeń z indyka z warzywami na parze (marchew, brokuł, kalafior, brukselka),

– min 2 litry wody.

 

Dzień 3 (środa)

Na czczo:

– 1 szklanka wody z cytryną i imbirem.

W ciągu dnia:

Pieczeń z indyka z warzywami na parze (marchew, brokuł, kalafior, brukselka),

– Sałatka wiosenna (sałata, rzodkiewka, szczypiorek, ogórek zielony, jajka, sól, oliwa z oliwek),

– Orzechy z rodzynkami,

Karkówka pieczona w majeranku z surówką z białej kapusty, marchewki, cebuli, natki pietruszki, oliwy z oliwek, soku z cytryny i soli,

– min 2 litry wody.

 

Dzień 4 (czwartek)

Na czczo:

– 1 szklanka wody z cytryną i imbirem.

W ciągu dnia:

Gulasz wołowy z marchewką z surówką z białej kapusty, marchewki, cebuli, natki pietruszki, oliwy z oliwek, soku z cytryny i soli,

Karkówka pieczona w majeranku z marchewką i jabłkiem,

Surówka sycylijska,

– Wędzona makrela z pomidorem,

– min 2 litry wody.

 

Dzień 5 (piątek)

Na czczo:

– 1 szklanka wody z cytryną i imbirem.

W ciągu dnia:

– Jajecznica z boczkiem, szczypiorkiem i pomidorem,

Gulasz wołowy z marchewką i z warzywami (kalafior, brukselka, brokuł) smażonymi na maśle klarowanym,

Koktajl ananasowy,

Spaghetti z grzybami mun i łososiem,

– min 2 litry wody.

 

Dzień 6 (sobota)

Na czczo:

– 1 szklanka wody z cytryną i imbirem.

W ciągu dnia:

Gulasz wołowy z marchewką i z warzywami (kalafior, brukselka, brokuł) smażonymi na maśle klarowanym,

Krem z zielonych szparagów,

Kokosowy jabłecznik,

Surówka z cykorii,

– min 2 litry wody.

 

Dzień 7 (niedziela)

Na czczo:

– 1 szklanka wody z cytryną i imbirem.

W ciągu dnia:

Surówka z cykorii,

– Zupa botwinka,

Muffiny czekoladowe,

– Kiełbasa lub kabanosy z ogórkiem zielonym i awokado,

– min 2 litry wody.

 

IMG_9025