JADŁOSPIS LATO

Jadłospis lato

W lecie jem bardzo dużo owoców, chyba czasem nawet trochę przesadzam, ale nie mogę się powstrzymać. Jak pójdę na bazarek koło mojego domu to najchętniej wykupiłabym wszystko. Ostatnio z całą rodziną pojechaliśmy zbierać jagody. To dopiero była uczta, nie dało się ukryć, że najmniej zbierałam, a najwięcej zjadłam (usta miała dosłownie sine) 😀 . Potem cały tydzień jedliśmy ciasta jagodowe. Jadłospis, który przygotowałam z dużą ilością warzyw oraz sezonowych owoców. Korzystajmy, bo zaraz się skończą. Pomroziliście troszkę na zimę? Ja mam już całą zamrażarkę zapchaną :) .

 

IMG_9589

 

Dzień 1 (poniedziałek)

Na czczo:

– 1 szklanka wody cytryną.

W ciągu dnia:

– min 2 litry wody,

– udziec z indyka z sałatką (sałata, seler naciowy, ogórek zielony, awokado) polaną sosem winegret,

– duszone żeberka cielęce z sosem kalafiorowo-chrzanowym i kalafiorem polanym masłem klarowanym,

– owoce (truskawki/czereśnie/śliwki),

cukinia nadziewana warzywami.

Dzień 2 (wtorek)

Na czczo:

– 1 szklanka wody z pół łyżeczki soli himalajskiej.

W ciągu dnia:

– min 2 litry wody,

– duszone żeberka cielęce z sosem kalafiorowo-chrzanowym z rukolą, roszponką, rzodkiewką, ogórkiem zielonym i szczypiorkiem polaną oliwą z oliwek,

– udka z kaczki z pomidorem i ogórkiem kiszonym,

koktajl jagodowo-malinowy,

– udziec z indyka ze startą marchewką i ziemniakami polanymi smalcem ze skwarkami.

Dzień 3 (środa)

Na czczo:

– 1 szklanka wody z cytryną i imbirem,

W ciągu dnia:

– min 2 litry wody,

– jajecznica na boczku z pieczarkami, pomidorami i szczypiorkiem ,

– udziec z indyka z sałatą, papryką, pomidorami i ogórkiem kiszonym,

lody czekoladowe,

– udka z kaczki z warzywami na parze (brokuł, kalafior, marchew, rzodkiew, szczypiorek).

Dzień 4 (czwartek)

Na czczo:

– 1 szklanka wody z cytryną.

W ciągu dnia:

– min 2 litry wody,

– duszone żeberka z warzywami na parze (brokuł, kalafior, marchew, rzodkiew, szczypiorek),

zupa krem brokułowo – kalafiorowa,

– udziec z indyka z sałatą, kalarepą i ogórkiem zielonym z koperkiem i oliwą z oliwek.

Dzień 5 (piątek)

Na czczo:

– 1 szklanka wody z pół łyżeczki soli himalajskiej.

W ciągu dnia:

– min 2 litry wody,

– sałatka (sałata, jajka, szynka, rzodkiewka, awokado, szczypiorek) polana oliwą z oliwek,

– duszone żeberka z fasolką szparagową polaną masłem klarowanym z ziemniakami z koperkiem,

tapioka z truskawkami,

zupa krem brokułowo – kalafiorowa.

Dzień 6 (sobota)

Na czczo:

– 1 szklanka wody z cytryną i imbirem.

W ciągu dnia:

– min 2 litry wody,

–  szynka z sałatą, pomidorem i ogórkiem kiszonym,

zupa gulaszowa,

– owoce (maliny/jagody/morele),

sałatka ze szpinakiem i krewetkami.

Dzień 7 (niedziela)

Na czczo:

– 1 szklanka wody z cytryną.

W ciągu dnia:

– min 2 litry wody,

– sałatka z brokułem, jajkiem, szynką, pomidorem i majonezem,

zupa gulaszowa,

muffiny z wiśniami,

– warzywa na parze (fasolka szparagowa, kalafior, marchewka, cebula) polane masłem klarowanym.

 

IMG_9594